Podsumowanie roku ... 2012
Przełom roku jest uzasadnioną okolicznością do różnego rodzaju podsumowań, analiz i prognoz. Z przykrością niekłamaną odnotowuję, że nikt z prasy mnie nie poprosił o moje refleksje a zapytano osoby, które nie dość, że znam to nie czuję się od nich przesadnie głupszy. Z tego powodu postanowiłem napisać własne podsumowanie roku 2011. A że jestem jednak leniuchem to od razu napisałem takie aby można było je wykorzystać w roku przyszłym (no może coś tam trzeba będzie jednak zmienić). Wszelkie podobieństwa do rocznych zestawień publikowanych tu i ówdzie jak najbardziej nieprzypadkowe i zamierzone - patrz zdanie wcześniejsze.
Wydarzenie:
Wydarzenie:
- Wprowadzenie Google+
- Zygmunt Solorz-Żak przejmuje Polkomtela
- Zmiany w zarządzie Onet/strukturze kapitałowej TVN/ITI
- Szybkie zdystansowanie NK przez FB
- Szybko rosnący mobile
- Dynamiczny rozwój performance
- Display rośnie w siłę
- SEM utrzymuje silną dynamikę wzrostu
- Jeszcze więcej video on-line
- Wprowadzenie Google+
- Zygmunt Solorz-Żak przejmuje Polkomtela
- Zmiany w zarządzie Onet/strukturze kapitałowej TVN/ITI
- Szybkie zdystansowanie NK przez FB
- Szybko/wolno rosnący mobile
- Dynamiczny rozwój/spadek dynamiki rozwoju performance
- Display rośnie w siłę/brak innowacji zmniejsza tempo rozwoju reklamy display
- SEM utrzymuje silną dynamikę wzrostu/SEM jednak nie wyprzedził display
- Jeszcze więcej video on-line/marketerzy nie rozumieją, że video on-line to nie spot TV w internecie
- Wprowadzenie Google+
- Zygmunt Solorz-Żak przejmuje Polkomtela
- Zmiany w zarządzie Onet/strukturze kapitałowej TVN/ITI
- Szybkie zdystansowanie NK przez FB
- Wolno rosnący mobile
- Spadek dynamiki rozwoju performance
- Brak innowacji zmniejsza tempo rozwoju display
- SEM jednak nie wyprzedził reklamy display
- Marketerzy nie rozumieją, że video on-line to nie spot TV w internecie
Komentarze
Prześlij komentarz